Loading color scheme

× This is the optional category header for the Suggestion Box.
Baloobet tablet gaming?
4 months 3 weeks ago #43160 by siripum
Heeft iemand Baloobet al eens op een tablet geprobeerd? Ik geef de voorkeur aan het grotere scherm voor gokkasten, maar ik wil niet dat de lay-out raar uitrekt. Ik ben benieuwd of het spel de tabletmodus goed ondersteunt.

Please Log in to join the conversation.

4 months 3 weeks ago - 4 months 3 weeks ago #43161 by lakidog
Ik speel vrij vaak op mijn tablet via baloobetnl en de schaalbaarheid is erg goed. De speliconen blijven scherp en vervormen niet. De menu's blijven goed uitgelijnd en de navigatie voelt soepel aan, zowel in landschaps- als portretmodus. De touchbediening werkt goed, vooral aan live tafels. De laadtijden zijn snel en ik heb geen visuele bugs gezien op grotere schermen. Het voelt alsof de site is ontworpen met meerdere apparaatformaten in gedachten. Als je van tabletsessies houdt, werkt het geweldig.

4 months 3 weeks ago #43162 by archytrek
Ik gebruik mijn tablet voor de meeste entertainment – ​​lezen, streamen, browsen – en slecht geschaalde websites zijn echt een afknapper. Als de interface goed is aangepast, wordt de hele ervaring veel comfortabeler. Tablets verdienen betere ondersteuning dan ze normaal gesproken krijgen.

Students
Locations
Members